RSS

Yatağımdaki Kadın

Bu gece yatagıma Nazife'den başka bir kadın girdi. Beraber uyuma önerime balıklama atladı. Nazife İstanbul'daydı. Ben ve iki numaralı kadın, ikimiz, çok yalnızdık...

Odama getirdim, yatağıma yatırdım onu. Oda ne güzel, yastık, örtü ne yumuşak, ne güzel... Methiyeler düzdü durdu. Belli ki burada uzun süre, belki de hep kalmayı kafasına koymuştu. Ona yalnız bu gecelik misafir olduğunu anlatmaya çalıştım, dinlemedi. Konuyu tekrar odaya getirdi. Sen bilirsin dedim, ama beni anladığına emindim.

Lambayı söndürdüm. Kafalarımızı koyduk yastığa. Normalde karanlıkta yatmıyor, benimle olduğu için güvende hissetti kendini. Elleriyle yanağımı okşadı, alnımı öptü, "babacım" dedi. "Annem niye gitti? Ben annemi istiyorum!", "Yarın gelecek kızım, yatalım şimdi"...

Yatağımda Nazife'den başka bir kadın uyudu dün gece ve buram buram Nazife kokuyordu...

0 yorum: