RSS

Kütahyada tatli bi "duru" esintisi...

Gectigimiz hafta havanin ve bu şehrin tüm sogukluguna ragmen mutluydum..cunku cok agir bi misafir bekliyordum anakaradan..
"On yüz bin baloncuk yutmuş gibi" diye tanimlayabilirim bu durumu ki sen bunu ileride okursan anlamayacak ve bize soracaksin:)belki sahilde gazoz icerken anlatiriz sana bunun hikayesini;)
Neyse,sisli bi cuma sabahi anneannen,deden ve sen geldiniz..ama ne gelis!herkesin toplantida oldugu 1 saat icinde tüm müdürlük bi sekilde seni gördü,tanidi ve sana hayran kaldi:) gozlerin,yanaklarin,sicaklığın,konusmanve o tertemiz bakışınla mest ettin herkesi..garip ama bi gurur duydum seninle,senin teyzen olmakla kuzum:)
Baban duymasin ama bikac talibin bile oldu kisacik zamanda;))
Koca bi haftasonu dopdolu gecti..kinder'in katkilariyla tabi;))
Evde oturduk cogunda,bu 1+1lik eve neler sigarmis anladim ilk kez..dans ettik,evcilik oynadik,anneanneyi mincikladik,sohbet ettik...daha bi sürü sey bikac güne sigdi..
Melek teyzem benim..
Simdi evde yalniz oturuyorum ama etkin gecmedi..senden bahsettim yine tüm gün is yerinde..eve geldim,canan ile candani cekmeceye kaldirdim,bi dahaki gelisine kadar..
Yine gel olur mu?sira hep sende:))

0 yorum: