RSS

Aklima gelenlerden secmeler

Duru hanimi hazirlayip yataga yatirdiktan sonra uyumasi icin beklerken firsat buldum yazmaya.

Duru'nun farkli soyledigi kelimeleri ya da ilginc deyimlerini yazmak niyetindeyim uzunca zamandir. Bugun bir baslangic olsun dedim. Unutmamak icin baskaca hicbirsey yazmadan sirf kelimeyi yazip cikacagim blogdan. Bugun kullandigi kelime: "veterjan" idi. Veterjan degil durucum deterjan" dedigimde , "deterjan" diyerek tekrarlamasina ragmen aradan bes dakika gecmeden kelime veterjana geri dondu, ben de vazgectim duzeltmekten. Kendi kendine duzelir nasilsa diyerek.

Bir de artik(yaklasik bir aydir) uyku tulumu giyiyoruz. Aylar once aldigim tulum bir gece geldi aklina ve o gunden beri hergun giyilir oldu. Butun gece hareket eden, donup duran, degisik sekillere giren duru icin ideal uyku tulumu. Bugun yine yatmadan once uzerini degistirirken uyku tulumunu istedi kuzum. Giydirirken de "anne bu ayni ananemin sabahligi gibi " dedi, annemin pembe, polar sabahligini animsayarak. Kurdugu bu baglantilar gercekten hosuma gidiyor.

Daldan dala geciyorum, bir de su geldi aklima, bu aksama dair. Duru, odasindaki oyuncaklarin arasindan trenini ve raylarini getirdi ve "anne calistirsana" dedi. Elbette ki emir kabul edip pilini taktim ve calistirdim. Vagonlarini da taktik, yuk olarak da toka, bozuk para, usb bellek, bir de mickey koyduk. Mutlu oldu kuzu bir suredir hareket ettirmedigimiz trenini seyredince. Sonra da "anne lokomotife bak, makinist icinde, o suruyor" dedi. Nasil da hizli ve bize farkettirmeden ogreniyor, inanilacak is degil. "vagon"u ise bugun ogrendi, bakalim bir dahaki sefere hatirlayabilecek mi?

0 yorum: