RSS

On Dakikada Duru – 23.01.2013


Duru’nun hayali arkadaşları var. Bu arkadaşlarının eşleri var. Duru’nun hayali bir eşi de var. İkinci yaşını bitirip üçüncüye başladığı dönemde bu arkadaşları yaramazlıkları, güzel huyları, başlarından geçen enteresan olaylar ile arz-ı endam ettiler. Durunun üçüncü yaşını bitirdiği, yeni yaşından da dört ayı geride bıraktığı şu günlerde hayali arkadaşlarına dair anlattıklarında belirli bir azalma var. Yine de hayatımızdan tamamen çıkmadılar. Biz genel olarak müdahale etmiyoruz. Geçtiğimiz sene Duru özellikle karı koca ilişkisine fazlaca mesai harcamaya başlayınca biraz serzenişte bulunduk tabii. Sonuçta cinsiyetinin gereğini yerine getiriyor, ancak bu yaşta koca istemesine çok da dayanamadım.

Bu arkadaşları adları ile buraya not düşelim de, sonra hatırlayalım. Belki de yazmışımdır, eski yazları taramadım. Olsun, çift olsun, ziyan yok. Efendim, ana aktörler kız. Üç tane kız arkadaşı var Duru’nun. İsimleri; Funda, Fulya ve Uçurtma. “Neden Uçurtma” dedim, “annesi babası öyle koymuş” dedi. Taşı da gediğine koydu. Üstelemedim, ne de olsa Nazife’nin kızı. Bu kızların birer tane de kocası var. Duru’nun da bir kocası var. Böylece Duru ile birlikte tam sekiz kişi oluyorlar! Eminim sohbetleri, muhabbetleri çok şenlikli oluyordur.

Gerçek arkadaşları arttıkça hayali olanlarına ihtiyacı azalacaktır. Bence gerçek arkadaşlar dış dünyayı, hayali olanlar iç dünyayı geliştirmek için iyi fırsatlar sunuyorlar.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ben size birşey soracağım rahatsız ettım ama tavşan kostumunu oglum ıçın