RSS

Dedaaa

Odamda ders çalışıyordum,ki sen salonda oynarken bu nasıl mümkün olabilir ki,bilemiyorum?!:)İçeriden bir ses yükseldi,yanlış anladım sandım,sonra bi kez daha..evet doğru duyuyordum,ismimi bir insan söylediğinde hiç bu kadar şaşırmamış,bu kadar mutlu olmamış,bu kadar gözlerim dolmamıştı sanırım..

"Dedaaa,Dedaaaaa" Kuzum beni çağırıyor dedim ozaman,kuzum benle oyun oynamak istiyor!teyzecim ne kadar mutlu olduğumu anlatamam o sırada:))

Sen,hiç abartmıyorum,bir meleksin..Lepiska saçlı,boncuk bakışlı,şirin burunlu,kiraz dudaklı,her daim şiş göbekli,tombiş ayaklı,Allah'ın özenip bezenip yarattığı bir melek..

Varlığını anne ve babandan sonra ilk öğrenen insandım.. sen annenin karnındayken geceleri uyuyamazdım bazen,sana bişey olmasın,sağ salim aramıza gel diye dualar ederdim..sonra sen bi ekim akşamı(1 ekim 2009)"artık bu karanlık yerden yanınıza geliyorum!"diye benim kıyamadığım bacımı sancılar içinde bıraktın..:)

zor bi geceydi,zor bi sabah ve zor bi öğlendi,ki ben bu sırada ablamın elini tutamıyor,hacettepenin endokrinoloji bölümünde hasta bakıyordum..

akşamüzeri anneannen aradı,"geliyor"dedi..Geliyordun,ben kuş olup yanına geldim,sen ordaydın.."sonunda"dedim,Allahım sana çook şükür..

1 yıl olmuş teyzecim..senin doğumunla ben de yeniden doğdum sanki,ailemizdeki herkes gibi..hayatımıza açılan bembeyaz bir sayfa,yepyeni bir pencere,bi umut,hayata bağlanmak için bir sebep,bi melektin sen..1 yıl sonra,hayatımızın,anne ve babanın uykusuz ama dolu dolu,mutlu ve umutlu 365 gününün sonunda sen bugün çimlerin üzerinde Mini ile geziyorsun..İnsan daha ne ister ki hayattan başka?Geçen gece annen aradı,dedi ki "bu kız gecenin 1 inde Dedaaa diye bağırıyor salonun ortasında"..Yüzümde kocaman şaşkın ama zafer dolu bir gülümsemeyle bi yaş düştü yüzüme,benim seni hayatımın merkezine,gönlümün kral dairesine koyduğum gibi,senin de beni sevdiğini farkettim..Sen bize verilen hediyelerin en güzeli,en anlamlısısın meleğim..

Ömrümün geri kalanında gözümün bebeği olacaksın..

Umarım birlikte kocaman mutlu huzurlu bi hayat yaşarız..

1 yaş ne ki!ben 24 yıl yaşadım,hiçbirini senin ilk yılın kadar güzel geçirmedim..

Teyzecim,bebeğim,iyi ki varsın,sen hep mutlu ol..Seni çok ama çok seviyoruz!


SEDA BAŞIBÜYÜK

0 yorum: