RSS

Dünyanın en iyi annesi gibi hissetmek...

Büyüyorsun elbette ama bu seferki kastım farklı; bağımsızlaşıyorsun, söz dinlemezliklerin artıyor... Yanlış anlama aşırı değil tepkilerin ama çocukça da değil, farklısın yani. Sana ters gelen birşey söylendiğinde ya da istemediğin birşeyi yapmanı istediğimizde kaçıyorsun hemen ortamdan. Odanın kapısına farklılaşmanı yansıtan post-itler astın misal:)) Büyüyorsun işte annecim...



Biraz önce kardeşin ilk kez dişini fırçaladı, birçok şey gibi bunu da sen öğrettin ona, gururla, heyecanla. 
Bir de biraz önce diş fırçalamamızdan sonra, ben kardeşini emzirirken, sen bize temas ederek uyumak için yanımızdayken, ne yazık ki babuş grip olduğundan yanımızda yokken bana dedin ki 'annem sen dünyadaki  en iyi annesin' 😊😂😇Biliyorum ki öyle değilim ve biliyorum ki beni hep öyle görmeyeceksin ama yine de çok hoşuma gitti annem bu sözün. O an gerçekten dünyanın en iyi annesi gibi hissettirdin bana, teşekkür ederim, 
SENİ ÇOK SEVİYORUM CANIMIN PARÇASI, DURU KIZIM...

0 yorum: