RSS

Bugünlerden

Bugün seni evde bıraktık Duru. Annenle, Nina'nla birlikte Amasra'ya gidiyoruz. Hafta içleri çok yıpranıyoruz balım, bizi hoş gör. Seni bıraktık ama alabilirmişiz de, ortam müsaitmiş. Sana hala nedense güvenemiyorum herhalde. Yolda sıkıntı çıkarırsın diye belki de...

Belki de bencilliğimden. Annenle biraz daha baş başa kalmak istediğimden. Olabilir, anlayacaksın bir gün zaten.

Dün domates poşetini yere koyup, içindekileri dolapta domatesler için kullandığımız yere yerleştirirken de, kadın kuaföründeki avon kataloğundaki iki erkek parfümünü "bunlar baba kokusu" diyerek ayırt ederken de (hayır, adam resimlerini görmemişsin) muhteşemdin. Altı milimetrenin geldiği seviyeyi gördüğümde hem çok şaşırıyorum hem çok gururlanıyorum hem de Allaha olan inancım sağlamlaşıyor.

Allah'ı daha çok anıyorum belki de. Sen geldiğinden beri o kadar çok istedim ki ondan seni korumasını. Umarım kabul eder dualarımı...





0 yorum: